Pinky day.......

Pinky day.......
siapa aku?? aku adalah aku larh.. huhu.. i'm hepi gud lucky n friendly person.. so wut are u waiting for?? kenali lah diriku..

cinta ini membunuhku...

kau membuat ku berantakan, kau membuat ku tak keruan.. kau membuat ku tak berdaya, kau menolak ku acukan diriku.. bagaimana caranya untuk meruntuhkan kerasnya hatimu.. ku sedari, ku tak sempurna, ku tak seperti yg kau inginkan, kau hancurkan aku dgn sikapmu, tak sedarkah kau telah menyakitiku, rela hati ini, menyakinkanmu, cinta ini membunuhku...........

a friendship!!

a friendship!!

persahabatan

indah manusia kerana akhlak, indah bulan kerana cahaya, indah cinta kerana sayang, indah benda kerana hiasan, indah persahabatan kerana keikhlasan.........

with my dear cousin....

with my dear cousin....
pic niy mse kteowg still bersekolah lg.. its look different kan.. huhu.. muke bdk2 manje..

wif fana-luf-orange!!

wif fana-luf-orange!!
this pic time aku sem 1, aku gan budak giler orange. huhuhu.... agk2 kan ne lg cumill?? heE..

sHoeS wEdgEsssss....

sHoeS wEdgEsssss....
omG... i love this shoes!!!! niy kasut wedges yg dipakai jessica simpson,, nice kan?? wedges memang one of the jenis kasut yg aku ske cgt.. lbh2 lg aku ske bentuk dye.. klu dah jumpe t,, aku nak miliki shoes like this.. wOwwwww!

a cutey pink wedges!!!!

a cutey pink wedges!!!!
cumilyer.... niy pon one of the shape y aku ske... cgt2 cumilllll.....

a beautiful high heels!!!!!!!!!!!

a beautiful high heels!!!!!!!!!!!
adush... cantik ye kasut high heels niy,, pink plak tuh.. look that shape,, cgt2 menarik,, rase2 yer tak terjatuh kew klu aku pakai ekk?? huhuhuhuhu... tapi nak cantek, sume bley aje.. my febrate shoes!!!!!!!

a prettY pRoM shoEsssss...

a prettY pRoM shoEsssss...

a beautiful heart....

a beautiful heart....

Wednesday, August 5, 2009

komen about love??????

love is cinta.. huhuhu.. erm, banyak istilah yg bley kte gune tentang luf niy,, xkisah larh how u all call that.. but bg aku cinta niy paling berharga lam hidup kte, without it, i think kte xkan rase pew 2 bahagia.. so appreciate larh cinta.. even gan cpew u all cinta, tuh larh important thing u all must do it, by ur own.. ade setengah owg hargai gan cara y kte bley lihat n but de jugak y kte xnmpk.. so pndai2 larh u all memahami yer cyndiri.. sometimes cinta memang hepy, but cinta gak bg kelukaan.. hmm.. mcm aku,, aku da byk lalui suka duka tentg cinta.. but xperlu larh aku bukak story tuh.. aku cume hrp biapun byk dugaan y aku alami,, tuhan akan bukak jugak jln y terbaik lam idup aku niy,, n akhirny t pew y aku wat slamer niy akn di balas gan bek.. aku percaya pd jodoh n takdir.. aku berserah sumery pd tuhan coz aku tau DIA telah lakukan y terbek tok aku niy,, huhuhu.. aku bersyukur gan cinta niy.. xkisah larh luf kt cpew2,, tp ckali aku dah cinta,, tiada cpew y ley ubah.. ati aku niy bukany senang berubah2,, niy larh diri aku, ati aku, sikap aku dari aku kenal n mgerti tentang cinta.. aku arapkn kejujuran n keikhlasan sumer owg yg aku cyg.. so kesimpulannya, jangan larh bermain gan cinta.. cinta tuh suci.. anugerah yg maha kuasa.. smoge u all tau erti cinta.. n bahagia bersama owg tercyg.. k, xmo cdey2 tau.. tau.. tau.. mmmmuah! love u all!

1 comment: